مهدیشهر

دانشگاه های مهدیهشر

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

دانشگاه آزاد مهدیشهر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در سال 1383 تأسیس و کار خود را با 20 کلاس درس و 65 دانشجو در رشته کاردانی برق (الکتروتکنیک) در محل استیجاره شروع نمود.
اولین ساختمان این دانشگاه به همت خیرین شهر تأمین گردید. پس از آن با تأمین زمین به مساحت 8 هکتار در شهرک دانشگاهی شهرستان مهدیشهر سعی در افزایش فضای آموزشی و کارگاهی نمود که در حال حاضر 20000 مترمربع ساختمان فضای آموزشی، اداری و آزمایشگاهی شامل دانشکده های علوم انسانی، دانشکده فنی مهندسی، سلف سرویس آغاز شده و از مجموعه فضای فوق ساختمان دانشکده علوم انسانی با مساحت 6500 مترمربع زیربنا شامل فضای آموزشی، کارگاهی و اداری راه اندازی شده است.
در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی شهر در 13 رشته در مقطع کاردانی(پیوسته و ناپیوسته)، 15 رشته در مقطع کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) و 13 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرش دانشجو دارد. با وجود جاذبه های گردشگری مهدیشهر تحصیل و درس خواندن در شهر مهدیشهر به همه دانشجویان عزیز پیشنهاد می کنیم.

آدرس دانشگاه آزاد مهدیشهر : سمنان، مهدیشهر،میدان امام رضا، کوی دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر
ایمیل : ict@msh-iau.ac.ir
وب سایت : http://msh-iau.ac.ir
تلفن : 023-33620000
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه – 7:45 الی 16:10


دانشگاه آزاد مهدیشهر

دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی مهدیشهر

این واحد آموزشی با پیشنهاد دانشگاه سمنان و به درخواست و همکاری اهالی محترم مهدیشهر و موافقت وزارت فرهنگ و آموزش عالی تحت عنوان دانشکده تربیت دبیرتاسیس گردید و با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ریاضی (دبیری و محض) فعالیت خود را در سال 1370 آغاز نموده است.  در سال تحصیلی 1383بنا بر نیاز جامعه و منطقه به دانشگاه روان شناسی و علوم تربیتی مهدیشهر تغییر نام داده و در مقطع کارشناسی رشته روان شناسی بالینی اقدام به جذب دانشجو در دوره روزانه و شبانه نموده است.
با عنایت خداوند منان در سال تحصیلی84-85 در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی ، 87-86 در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش روان شناسی تربیتی ودر  سال 88-87 در مقطع کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی ، کارشناسی روان شناسی کودکان استثنایی وکارشناسی ارشد روان شناسی بالینی و روان شناسی عمومی فعالیت نموده و در سال تحصیلی 91 نیز در مقطع دکتری مدیریت آموزشی، دکتری روان شناسی عمومی و دکتری روان شناسی تربیتی را به رشته های خود در دوره های روزانه و شبانه اضافه نموده است و با توفیق الهی در سال 92 در واحد پردیس تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری گرایش روان شناسی تربیتی و روان شناسی نیز اقدام به پذیرش دانشجو نموده است.

آدرس: سمنان ، مهدیشهر، دربند ، دانشکده روان¬شناسی وعلوم تربیتی مهدیشهر دانشگاه سمنان
ایمیل psychology@semnan.ac.ir
وب سایت :  http://psy.semnan.ac.ir
تلفن: 33623300-023،33624250 -023
دورنگار: 33626888-023

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدیشهر


  • masoud safarchi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی